Benvinguda / Bienvenida

10952057_765753843511771_1001838918440868841_n

En Podem Tarragona, el futur depèn de nosaltres

Ja fa més d’un any que el projecte de Podem va desembarcar a la ciutat de Tarragona, i des de llavors no ha parat de créixer. En tot aquest transcurs desenes de veïns i veïnes s’han animat a participar a un dels majors reptes socials que hem vist al segle XXI: l’adveniment de Podem.
El nostre objectiu com a delegació de partit a l’antiga capital hispànica no és altre que donar a conèixer la ideologia de Podem pel nostre territori, a través de xerrades informatives, tallers formatius, i assemblees participatives. L’apoderament de la ciutadania és la nostra principal raó d’existència i la nostra meta, juntament amb l’obtenció de la sobirania popular i la justícia social.
Des Podem Tarragona us animem a participar en aquest procés participatiu i obert.
Aquesta pàgina està de manera provisional fins que es constitueixi una nova des del web de Podemos, igualment l’objectiu de la mateixa serà informar de tot el que vagi esdevenint al nostre municipi relacionat amb Podem.
Si voleu contactar amb nosaltres podeu fer-ho a través del correu:
prensa@tarragona.podemos.info

El futur depèn de nosaltres,

 

________________________________________________________

En Podem Tarragona, el futuro depende de nosotros

Hace ya más de un año que el proyecto de Podemos desembarcó en la ciudad de Tarragona, y desde entonces no ha parado de crecer. En todo este trascurso decenas de vecinos y vecinas se han animado a participar a uno de los mayores retos sociales que hemos visto en el siglo XXI: el advenimiento de Podemos.
Nuestro objetivo como delegación de partido en la antigua capital hispánica no es otro que dar a conocer la ideología morada por nuestro territorio, a través de charlas informativas, talleres formativos, y asambleas participativas. El empoderamiento de la ciudadanía es nuestra principal razón de existencia y nuestra meta, junto con la obtención de la soberanía popular y la justicia social.
Desde Podem Tarragona os animamos a participar en este proceso participativo y abierto.
Esta página está de modo provisional hasta que se constituya una nueva desde la web de Podemos, igualmente el objetivo de la misma será informar de todo lo que vaya aconteciendo en nuestro municipio relacionado con Podemos.
Si queréis contactar con nosotros podéis hacerlo a través del correo:
prensa@tarragona.podemos.info

El futuro depende de nosotros,

 

Anuncis

6 pensaments sobre “Benvinguda / Bienvenida

  1. No todas las personas que residimos en Tarragona somos catalanes y hablamos catalán; ¿sería mucho pedir que toda, pero toda la página estuviese traducida al castellano? ¿Y qué tal la opción de abrirla en uno u otro idioma?. Estoy recibiendo demasiadas quejas en este sentido como para quedarme callado. Gracias.

  2. Estoy tratando de denunciar un problema medico en Mora de Ebre y al mismo tiempo de iniciar un circulo de Podemos en este pueblo.
    Por favor poneros en contacto conmigo.

  3. I’ll immediately clutch your rss as I can not find your email subscription link
    or newsletter service. Do you have any? Kindly
    permit me understand so that I may subscribe.

    Thanks.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s